5 manieren om je hotelverblijft te verbeteren

Een vakantie moet de beste paar weken van het jaar zijn. Je hebt gespaard, gepland, en als je buiten het kantoor stapt voel je de opwinding. Het is alleen niet altijd regenbogen en potten van goud al en de hele zaak kan gepaard gaan met problemen en frustraties, of het nu is bij het vinden van de beste deal of aanbieding of ongewenste verrassingen bij het inchecken.

Hotel receptie

Hier zijn 5 dingen die hotels denk dat kan erg frustrerend zijn en hoe ze te overwinnen:

1. ‘Boek nu voor onze Best Available Rate!’

BAR tarieven zoals ze bekend zijn binnen de industrie zijn misleidend in het extreme. Niet te verwarren met de ‘Best Rate Guarantee’ banners ziet u gepleisterd op hotel website reserveren pagina’s van de ‘Best Available Rate’ is niets meer dan de industrie spreken voor hun standaard tarief, dus geen aanbieding. Het is eigenlijk gewoon een bar tarief van waaruit alle anderen aanbiedingen worden berekend. Als het hotel is het runnen van een speciale promotie of deal zal het een percentage korting van BAR zijn. ‘Vroegboekkorting’ tarieven zijn tegen betaling te worden gemaakt op het moment van de boeking, maar deze zal ook een percentage korting van BAR zijn. De volgende keer dat je rond te shoppen voor een hotel zorg ervoor dat je aandacht te besteden aan de kleine lettertjes!

2. We hadden een kingsize kamer, gegeven een Twin

Alle hotels zullen hun eigendom overboeken naar de potentiële inkomsten te maximaliseren. Zowel annuleringen en no-shows betekenen dat zelfs als ze zijn oversold met 10 kamers op een bepaalde avond het zou geen verrassing zijn als ze sluiten de dag op minder dan 100% vol. Elk hotel heeft een vooraf vastgestelde indeling van de inventaris en binnen de verschillende categorieën kamer zal er een bepaald aantal tweepersoonskamers en een aantal kamers met kingsize bed zijn. U kunt een kingsize kamer voor uw romantisch weekendje geboekt weg in Parijs, maar als het hotel hebben oversold (zoals velen doen, met Kings zijn oneindig veel meer populaire) je zou kunnen worden geconfronteerd met het vooruitzicht van een romantisch weekendje weg in aparte bedden. De meeste bedrijven hebben een manier van het coderen van uw reservering intern als ‘bevestigd King’ en de makkelijkste manier om dit te waarborgen, is een punt van vragen op het moment van reserveren.

3. U kunt alleen inchecken na 14:00

Over de hele wereld de standaard check-in tijd de neiging om tussen 2-3pm. Dit is dus geen aanbieding Het klinkt misschien niet als een ongemak als je het leest, maar voor degenen onder ons (en er zijn veel), die het land in onze bestemmingen, zeg, voor de middag het een frustrerend proces kan zijn. Moe na een lange vlucht bent u verplicht om uw zakken met conciërge weg terwijl het wachten op uw kamer beschikbaar komt, wanneer alle waarschijnlijk wilt is een power nap en een douche. De sleutel hier is het verstrekken van uw aankomsttijd bij het maken van uw reservering. Alle hotels zal een ‘Rooms Controller’ wie, ja je raadt het al, controleert de kamers in dienst! Het is hun taak om, met een voorsprong van de tijd, kijk naar de verwachte aankomsttijden van alle gasten en pre-assign kamers om zo glad zorgen voor een check-in ervaring mogelijk te maken. Als u deze informatie niet verstrekken u in een pool van mensen die zijn aangenomen na 14:00 te arriveren vallen en als zodanig geen speciale regelingen worden getroffen voor uw kamer.

4. Droom vakantie met een kamer op de begane grond en een uitzicht op de vuilnisbakken

Er zijn niet veel dingen erger dan aankomen in een exotische bestemming, doorzeefd met spanning voor de komende week en het prachtige hotel dat u hebt geboekt alleen voor de check-in en uit te vinden je hebt gekregen een kamer naast de lift, op de begane grond met uitzicht op de vuilnisbakken. Dit klinkt extreem, maar ik weet zeker dat je mijn punt begrijpt. De eenvoudigste manier om dit te voorkomen is aan te melden met de hotelketens loyaliteitsprogramma, zelfs als je niet weet of je ooit in een andere één van hun eigenschappen zullen verblijven. De reden is simpel; alle grote hotelketen loyalty programma’s, zelfs voor hun instap leden, bieden gasten de mogelijkheid om input hun voorkeuren. Deze kunnen letterlijk ‘uit de buurt van de lift’, ‘hoge verdieping’, ‘goed zicht’. Wat meer is, als een loyaliteitsprogramma lid uw verzoeken wordt prioriteit gegeven door diezelfde ‘Rooms Controller’.

5. Pas op! Eten en drinken prijzen zijn niet alles wat ze lijken

OK, dus dit klinkt misschien een beetje vreemd, maar er zijn dingen die je kunt doen om die luxe des te meer betaalbaar te maken. Hier zijn twee perfect voorbeeld .. 1) Wijn prijzen: Vaak wijn vermeld per glas zal bieden alleen een ‘gewone’ of ‘grote’ prijs, maar contact op met uw vriendelijke ober en je zult zien dat het menu gewoon heeft achtergehouden de prijs van een klein glas. Zo onschuldig als het lijkt, als je een klein glas wijn is niet de beste deal of aanbieding, denk niet dat je kunt niet één! 2) Je hebt een kamer, maar geen ontbijt geboekt als je niet zeker weet u waar u zult dineren? Het is nog niet te laat! Voordat u een wandeling naar het restaurant om te genieten van uw vulling pas op dat de prijs zal het restaurant op te laden zult u altijd hoger dan de prijs die u krijgt bij de receptie zijn. Dus als je besluit na de check-in om te ontbijten in huis dan geef Front Office een gesprek vooraf te eten. Het kan slechts een $ 10 besparing per persoon per dag, maar als je er bent voor een week met uw gezin het voegt snel omhoog.

Dus daar heb je het, op slechts een paar tips die het niet meer dan een paar minuten per stuk en misschien gewoon weer dat hotel ervaring van goed naar geweldig. Geniet van uw vakantie en vindt altijd de beste aanbieding voor je overnachting

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>